Czyli niezawodny sposób na to, aby przekonać się, co na Państwa stronie internetowej jest nie tak. A precyzyjniej? Jest to kontrola jakości Państwa strony pod kątem wymogów, jakie stawiają roboty Google odpowiadające za promowanie witryn w wyszukiwarce.
Dla większości z nas najważniejsza przy projektowaniu strony jest kwestia wizualna. Nic dziwnego. W końcu właśnie to, jak wygląda nasza witryna, staje się wizytówką firmy i wpływa na jej odbiór przez klientów. My jako spece od SEO wiemy jednak, że design to nie wszystko. Równie ważne są odpowiednio dobrane parametry techniczne. Wskaźników, które wpływają na dobre pozycjonowanie stron internetowych jest kilkaset. Audyt SEO ma na celu wyłapanie tych, które na naszej stronie nie działają dobrze.
Kiedy warto skorzystać z audytu SEO? Przede wszystkim wtedy, kiedy Państwa strona od jakiegoś czasu funkcjonuje w sieci, ale nie przynosi zamierzonych rezultatów, np. nie pozycjonuje się wysoko w wyszukiwarce Google, odpowiada nie na te słowa kluczowe, na które miała odpowiadać, trafia nie do tej grupy docelowej, do której ją Państwo kierowaliście czy po prostu nie działa poprawnie. Albo kiedy nigdy dotąd nie interesowaliście się Państwo pozycjonowaniem jako skutecznym narzędziem marketingu internetowego, przynoszącym wymierne korzyści.
Audyt jest też nieodzowny, kiedy Państwa strona internetowa tworzona była dawno temu i planujecie jej lifting albo generalny remont. Warto od razu zrobić to z nastawieniem na dobre praktyki, rekomendowane przez algorytmy Google. Szczególnie że wiele dawnych trendów SEO dziś już nie tylko jest passé, ale niektóre (jak np. keyword stuffing, czyli nadmierne szpikowanie treści słowami kluczowymi) wręcz szkodzą pozycjonowaniu, a nawet mogą doprowadzić do tego, że wyszukiwarka zablokuje (!) indeksowanie witryny.
Wykonujemy audyt SEO w oparciu o najnowocześniejsze oprogramowanie, dzięki temu możecie być Państwo pewni, że wyłapiemy wszystkie błędy i niedociągnięcia, i na tej podstawie opracujemy strategię optymalizacji Państwa strony internetowej.